geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Shopping!!

Kategori: Allmänt

..idag tog jag med mig minsta sonen till Haninge för lite shopping..ska ju på kryssning imorn och ville ha nått nytt på mig..måste ju säga att det är sååå kul att pröva kläder nu när man gått ner så mycket i vikt och äntligen fått en mer timglasform på kroppen;) har äntligen en midja hehe..
Blev lite nytt till garderoben..

Klänning och skärp från BIK BOK!

Kofta från new yorker (stavas?!)



Alla dessa kläder även dom från new yorker!
Är super nöjd:) köpte även smycken från Glitter men d kan jag visa upp senare:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: