geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Hahahah!

Kategori: Allmänt

..bläää va uttråkad jag är... Känner mig trött och seg och inte alls så pigg som jag gjorde i början av träningen... Kan d bero på att kroppen behöver vila? D kanske är ganska vanligt att kroppen blir så här... Jag vill typ bara sova... 

Nu är d pappa vecka så Lucas åkte till P idag och imorn åker Liam till M, så jag och Felix får egentid resten av veckan... Tråkigt nog är d påsk så alla verkar åka iväg och fira så jag lär väll sitta själv... Fast ganska skönt ändå... Lugn och ro... Får hoppas Felix vill sova mycket hihi.... 

Nä hurrni nu ska jag äta lite lunch...
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: