geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Wow!!..

Kategori: Allmänt

..hade glömt bort att jag väntade en Box från vidunbaby.se så blev glad när d knackade på dörren och brevbäraren kom med paket:) 
Detta fanns med i Boxen för 7 månaders babys..

Många bra saker! Gillar xtra mycket vittringen då min lilla e helt tokig i att stoppa in hela handen i minnen haha.. Han håller garanterat på att få tänder... Liam var på boxen direkt och roffa åt sig badleksakerna och bäbbä;)
Gillar även skeden som ska vara anpassad för små bebisar,.den ska Felix få pröva senare idag till gröten:)..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: