geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Ge aldrig upp!!..

Kategori: Allmänt

..ännu ett pass på gymmet avklarat! Skönt... Är dessutom sååå glad! 1,7 kilo ner sen sist..:) jag hade en liten dipp några veckor där jag kände att allt va piss och d märktes även på resultatet av träningen..upp..still..upp... Men nu har jag hittat lite energi igen så ;-)...

Ibland reflekterar jag över mitt nya träningsliv...känns så skönt att äntligen ha tagit tag i det..så många år som jag sagt "jag ska " "på måndag".. Men nu bestämde jag mig verkligen!!:) 
Alla kan!!! Man måste bara bestämma sig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: