geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Ååååh!!

Kategori: Allmänt

..va jag behöver saker att se framemot..känner att jag har alldeles för mycket vardag i mitt liv...
Så här kommer en liten lista hittills på vad som är planerat och vad som SKA planeras in.

*26 maj vårruset med syrran
*27 maj kryssning med mamma (Donnez spelar)
*31 maj Turkieeeeet med familjen!!

*Boka in en helkväll med barndomsvännerna på Golden hits
* Boka in yasuragi med mamma
* boka in en dag för Aftenposten Tea (från mina upplevelser presentkort jag fick för över ett år sen ;)

Ja det är lite som jag ska göra..ska även boka in en spa dag med min älskade fru Anna oxå;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: