geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Allvarligt!!..

Kategori: Allmänt

..när man kollar på gamla foton på mig så ser man verkligen skillnaden på då och nu...och min vikt blir plötsligt så verklig... Jag trivs såååå mycket bättre med mig själv som jag ser ut nu.. Och inte bara för att jag är smalare (jag är ingen som gillat för smalt utan gillar kurvor) utan för jag mår så mycket bättre och d syns..jag är piggare,gladare,fått bättre självkänsla, stolt osv.. Och jag känner att jag ändrat mitt sett att tänka och inte bara "jag måste bli smal".. Nu tänker jag på vad jag stoppat i mig MEN har inte slutat med allt onyttigt eftersom man måste kunna leva oxå och njuta...men jag TRÄNAR.. Och så länge man gör d och inte bara ligger på soffan så kan man faktiskt äta vad man vill....
Jag trodde Colan skulle blir d svåraste eftersom jag drack minst en burk om dagen i fleeeeeran år (vågar inte ens nämna haha).. Men jag unnar mig d då och då och plötsligt blev d lite lyxigt att få dricka en Cola;)...
Bjuder er på några bilder som fick mig att faktiskt SE det så tydligt:)

Då...




Nu...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: