geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Många tankar....

Kategori: Allmänt

Mycket som snurrar i mitt huvud just nu.... Känslor som går upp och ner.... Frustration blandat med ångest blandat med ilska, blandat med sorg... Jag är verkligen en riktig känslomänniska ut i fingerspetsarna... Ibland önskar jag att jag var mer hård! Att jag kunde stänga av vissa könslor och bara gå vidare som om inget hänt... Tyvärr är d inte lika lätt i verkligheten.... 

Det ska bli så jäkla skönt att åka iväg utomlands och bara få sol och värme och en annan miljö en denna tråkiga här hemma just nu... Jag får åka iväg med dom som betyder allra mest... Min familj och mina underbara ungar... Sista maj åker vi och jag räknar dagarna!!... 

Längtar även till sommarn.. Tror man blir mycket gladare då... Märker nu att så fort d blev dåligt väder så blir man deppad och sitter mest inne och tänker... Man blir fan knäpp asså....näää man skulle bo i Thailand eller nått så man fick sol på sig varje dag....
 En sak är säker iaf och det är att vissa personer man möter i livet är svåra att släppa...man känner i magen att dom är så rätt... Ändå blir det aldrig bra... Nåja...
Puss på er sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: