geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Dumma!!

Kategori: Allmänt

..min granne tillika vän Malin var ju bara tvungen att introducera en nätsida där d fanns farligt mycket att buda/köpa hem...
Denna godbit är på väg hem till mig;-)


Sen va jag lite föööör snabb på knappen och köpte denna 

Men den e såååå fin så jag dör lite haha!

Var även inne på HMs hemsida idag och skickade efter lite sommarkläder..klänningar,jeans shorts,pumps o lite annat...
Jag tycker faktiskt jag kan unna mig lite nytt då jag tappat en hel del vikt och dessutom rensar bort d mesta ur garderoben..:-) 
Visar er när allt kommit hem!!
Älskar att vänta på paket hihi..vem sa att d bara var julafton i december??;-)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hur lång tid tig det från att du beställde tills du fick väskan? Om du nu fått den? :)

    Svar: Det tog väll ca 3 veckor:-)
    geli.blogg.se

    2014-05-02 | 14:57:20

Kommentera inlägget här: