geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Va trött man blir!!

Kategori: Allmänt

...ibland blir jag bara så trött på folk!... Vad jag gör med mitt liv,med min familj och med mina pengar är MIN ensak och INTE någon annans! Avundsjuka JA kanske...
Ska jag ger er ett tipps.... 

Får ofta frågan "hur har du råd me d och d?" "Är inte du mamma ledig".. Mm... JO! O vet ni..för d första finns d något som heter JOBBA! Har arbetat sen jag var 14 år därav en HELT OKEJ mamma penning... Sälja sälja..jag säljer ALLT jag inte vill ha kvar..på Tradera,blocket,köp och sälj på Facebook mm. Sälja= nya pengar...
SPARA, ja sparar man pengar så HAR man oxå pengar att köpa annat för OM man vill....

Sen är d ingen som har nån ANING om ifall man fått ärva pengar, vunnit pengar osv. Kanske inget man skyltar med!!

Så nu alla nyfikna behöver ni INTE fråga igen... Nu vet ni! 

Tack för mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: