geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Förlåt..

Kategori: Allmänt

..för min dåliga uppdatering...jag är inte lika bra på detta med att blogga som jag var förr;) skäms på mig...ska försöka bättra mig så dom stackars få som faktiskt läser blir glada *haha*


Så har d då hänt nått spännande idag? Nja inte mycke dööö..(mjölbydialekt) ;).. Jag har gymmat med syster...varit i centrum och handlat.. Ja sen va d typ inget mer..roligt va haha.. Ibland är vardagen verkligen inte speciellt intressant...spec inte som ensamstående...jag skulle så gärna vilja ha någon att dela den med så skulle d iaf kännas lite roligare..
Jag är liksom tvådelat till detta med att vara singel... Oena sidan är d sååå skönt att vara själv,att kunna göra precis som JAG vill, NÄR jag vill och HUR jag vill..men oandra sidan är d jävligt ensamt..jag vill ha närhet..nån att kramas med..nån att prata vuxen prat med...jag vill ha kärlek...
Ibland kan jag bli lite irriterad när folk säger "men åh du har ju barnen o mysa med och umgås med".. Ja visst d är underbart och dom är mitt liv MEN det är inte sammasak..dom kan inte ge mig d där andra jag vill ha...äsch jag vet inte..jag kanske stressar?! Men jag är verkligen en obotlig romantiker som hoppas på han med stort H!... D bara är så...men frågan är vart är du? När kommer du?...
Nåja vad är väll en bal på slottet...

Här kommer några bilder iaf..
Mammas lilla gårdare:)
Hahaha

Sjörövar fabbe;-)



Lite kusinhäng;-)

Glassbåt är sjukt gott!!


Paket från olika ställen ;)


Ny madrass till vagnen:)




Nä ska glo på tv en stund så vi hörs;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: