geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Va fan...

Kategori: Allmänt

..jag suger på uppdatering...blir mest instagram och Facebook..sorry...

Jahapp då va påsken över, lika bra d för jag har knappt gjort ett skit;) men hade en mysig dag igår tillsammans med äldsta sonens pappa och barnen..vi fikade hemma hos p och Lucas fick visa sitt rum och han var så stolt:) sen åkte vi på tivoli här i Tyresö..Gud va jag skrattade åt Lucas när han åkte dom snabba karusellerna..han grät ock skratta om vartannat hehe mammas skrutt...
Idag ska jag ta barnen ut i solen och leka lite i parken, mellan skruttis kommer hem idag och då är ordningen återställd igen.
Äsch ni får en bildbomb från påsken:)










Lycklig son:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: