geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Så tragiskt!

Kategori: Allmänt


Detta fotbollsvåld måste få ett slut! Va fan är d som händer? En oskyldig man som bara ville heja sitt lag till seger på platts i motståndarnas stad...ihjälslagen på öppen gata för att han bar på "fel" färger på tröjan... Seriöst!? Detta är så fruktansvärt hemskt! Detta var någons pappa,son,man,vän... DU eller NI tog ifrån dom honom och han sitt liv! Kan ni leva med det? Finns inte ord för hur mycket jag hatar detta! Varför kan vi inte bara ha roligt tillsammans för fotbollen...
Idag är jag så glad över att se alla olika supportrars från olika lag som sörjer tillsammans för vår Dif-broder Stefan, folk som samlats och lämnar sina matchtröjor och halsdukar och blommor,tänt ljus mm.. I dag är vi ett!! Dom som gjorde detta ska veta att INGEN av oss äkta fotbollsälskare står bakom detta tragiska som hänt! Det är VI mot DOM! 
Vila i frid stefan,jag sörjer med alla som kände dig allra mest din fru och dina barn! Alltid-oavsett-difbroder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: