geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Perfekt!

Kategori: Allmänt


Oj oj vilken man han blivit!! Och vilka minnen bsb konserten väckte upp till liv..ville aldrig den skulle ta slut... 20 år!! Galet länge dom hållt på och jag har varit ett fäään sen starten..nick har alltid varit min stora favorit och efter att ha kollat youtube en hel dag på honom så inser jag vilken jäkla resa han gjort..hade ingen aning om hur hans uppväxt varit eller hur långt nere i skiten han faktiskt va...men vilken hjälte!! Hans blivande fru ska va sjukt nöjd!! Dom kommer va såååå vackra på sitt bröllop!! Jag kommer sitta klistrad när d sänds;) kommer va så sjukt avis haha!!
Ja somsagt vilka minnen...

Haha så kul bild;) vem vet kanske blir d så haha!!

KTBPA minna ni? Keep the backstreet Pride Alive;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: