geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Träning träning!!

Kategori: Allmänt

Ja pepp pepp..inne på vecka två och imorn blir d gymmet!!:) känns som att det är så mycket lättare denna gången än alla andra fyrahundrafemtioelva gånger jag försökt träna..denna gång ska jag lyckas!!;)...känns kul att få göra denna resa med min lilla köttbulle aka semla aka syster;) trotts att hon fuskat lite och startar en vecka efter mig med att bli nyttig;) haha...vi ska äga Turkiet i sommar!! Nize!! En dag ska ni få se före bilder på mig och sen efter bilder:) men väntar lite med att lägga upp dom..ska mäta mig oxå...
Jag e galet pepp!!:)...ni får se några andra kroppsbilder på mig MED kläder;) haha....


Dessa bilder är från i år...och här är några hur jag såg ut förut..





Dessa va innan jag fick barn..så jag var alltså större än nu haha lite komiskt egentligen ;)...men nu ska jag inte bara bli smalare utan även bli fast! Jag vill ha platt mage till sommarn..vill för en gångsskull känna mig fin i bikini...oftast har jag velat gömma mig i vassen men i sommar vill jag vara den som går på stranden med glädje;)  såååå tagga tagga nu ska jag äta lite mellis..får bli en smoothie och några finncrisp med Philadelphia 0,5% fett:) 
Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: