geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Puh!...

Kategori: Allmänt

...vilken stressig dag....träning,kyrkan för planering,handla,plocka hemma,färga mammas hår,fixa lokalen,baka tårtor...puh! Imorn är d dax för dopet av mina små änglar:-) ska bli mysigt...men skönt när d är över *haha*...

Idag är d alla hjärtans dag oxå...men bryr mig inte så mycket....d gör bara ont att inte få vara med den man vill....så fuck denna dag....fick iaf ett sms imorse som fick mig le...tänk om allt bara sett lite annorlunda ut...men vissa hinder är svårare än andra...vi får väll se om vi en dag lyckas riva dom...så länge så är hjärtat där d ska vara iaf....men saknaden är fan inte kul alla gånger...nåja....❤️...
Så till dig...


....lånade bilderna från instagram...texterna säger väldigt mycket....
Vill ha tillbaka gårdagen...<3

Närakut för mig innan jag blir blödig;)
Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: