geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Peppad!!...

Kategori: Allmänt

...aldrig trodde jag väll att jag skulle känna mig så peppad och fokuserad som jag gör nu...jag längtar till gymmet varje dag:-) har lite panik över att jag inte tränat på två dar så imorn får d bli xtra hårt;)...är super kul att syrran är min tränings kompis och vi peppar varann jätte bra!...vi har ett mål och d ska vi vinna!!...
När jag har dagar då jag känner mig off så kollar jag bara runt på nätet och så blir jag peppad igen:)...sååååå vi ses på gymmet imorn!
Pepp!


Nya träningskläderna;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: