geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

När jag är själv....

Kategori: Allmänt

...som rubriken säger...nät jag är själv...ja det är då tankarna svävar i väg...det är då jag tänker på saker jag egentligen borde lämna och gå vidare...saker som får mig att må dåligt...men d är svårt att släppa när det samtidigt fick mig att må så bra....nån dag ska jag berätta för er om vad jag just nu inte kan släppa..måste bara vänta lite till....;) så håll ut...haha....
Jag hatar mig själv för att jag ibland är en sån känslomänniska...mina dagar går verkligen upp och ner...måste ha ett jäkligt stort hjärta;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: