geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Nä nu är d snart dax att börja blogga igen...

Kategori: Allmänt

Jag känner att jag måste skriva av mig...jag har så mycket jag bär på...samtidigt är jag osäker på om jag ska våga öppna mig så mycket som jag gjort i mina tidigare bloggar...visst man väljer ju själv hur mycket man ska dela med sig men i min bubbla så blir d alltid för mycket ;)...men d är sån jag är..öppen och ärlig...
Antar att jag kommer få endel nya läsare som inte vet så mycket om mig så jag får väll berätta lite kort...:)
Är 30 plus,bor i stockholm tillsammans med mina tre söner med åldrarna 4,5 år, 16 mån och en på 5 mån:)..jag är ensamstående mamma...har haft d jäkligt tufft men börjar komma på fötter igen:)...Det är nu ett år sen jag separerade från dom yngsta barnens pappa...så d rullar på;)... Börjar hitta tillbaka till den glada tjej jag var en gång...känner att jag börjar få tillbaka mitt liv igen! Men d är inte lätt...d har varit sjukt tufft..men jag SKA tillbax...jag har mina vänner och min familj att tacka för att d äntligen börjar bli bättre....:) 
Jag är en väldigt kärleksfull tjej som tänker på alla andra före mig själv...jag brukar säga att jag är bäst på att ge råd åt andra men lever sällan efter det själv...konstigt? Jag vet!! Haha men sån e jag;)...lättare sagt en gjort antar jag!...
Musik är mitt största intresse i livet och har sysslat med musik i mååånga år...tyvärr satte mina Stämband käppar i julet för mig för några år sen,jag fick ärr på dom och genomgick två operationer...tyvärr visade d sig även att jag har ett hål i ena stämbandet oxå...to bad for me...så sången fick läggas på hyllan...och d är en stor sorg! Som att ta ifrån en trummis sina trumpinnar,eller att  ta bort en målares pensel..ja ni fattar...men musiken lever i mig ändå såklart...och jag är en stooor sucker för texter...jag lyssnar mest på dom innan själva musiken...gärna då smöriga kärleks sånger;)...behöver jag ens nämna att bsb,westlife,Celine Dion,Whitney och Mariah C hör till min uppväxt;)...
Ja vad mer kan jag säga? Ni får fråga om ni undrar något:)...
Så nu kör vi! All in!
Kärlek/ Geli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: