geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Mördarpass!...

Kategori: Allmänt

...nåja nästan iaf...körde en timme på gymmet idag..efter 30 min på löpbandet och crosstrainern körde vi ben och rumpa:) Woop Woop! Syster och jag var så duktiga! Efter träningen körde jag 20 min solning...nice....
Efter träningen var d dax att åka och möta prästen och planera inför imorn...kommer bli ett fint dop för mina små..:-) och prästen såg ut som Lasse Berghagen haha..as mysig!...
Nu har jag precis käkat lax till lunch och är döende i soffan...barnen sover och Felicia myser i soffan med mig:) så skönt att ha min bror och familj hemma igen..har saknat ihjäl mig efter ungarna!! ❤️... 
Snart ska jag sätta fart med allt som ska fixas till dopet imorn :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: