geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Jahapp...

Kategori: Allmänt

...ny vecka nya tag...o idag blir d ingen träning på gymmet suck...vill dit! Nåja får köra hårt imorn ist:-)....idag är en sån dag när jag bara vill ligga i sängen och inte gå utanför dörren...har visserligen redan varit ute och lämnat Stora sonen på dagis men ändå haha...är så trött men eftersom mini och mellan sonen inte syncar med att sova samtidigt så lär jag inte få sova nått heller... Livet som mamma liksom;)...ska strax göra en omelett till lunch och kolla på tv....skönt....blev ett tråk inlägg men vet inte vad jag ska skriva;) så vi hörs senare;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: