geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Jahapp..

Kategori: Allmänt

...idag mår jag lite bättre men ändå inte hundra..men imorn kör vi lite träning igen...får ta d lite lugnt denna vecka..suger att jag inte mår hundra så man inte kan ge allt!! Suck..
Annars rullar livet på och jag saknar C så sjukt mycket...gaaah! Varför ska allt va så komplicerat?...aldrig får man vara helt nöjd...imorn är d en månad sen jag träffade dig...finaste!...har lovat mig själv att inte gå in på detta i bloggen eftersom d är lite spec..men ibland måste jag bara få ut allt...men slutar nu innan jag avslöjat för mycket😉...
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: