geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Vila i frid!

Kategori: Allmänt

..älskade älskade Richard.. För någon timme sen möttes jag av beskedet att du lämnat oss...mitt hjärta gick sönder...
I flera år har jag undrat hur allt gick för dig...hur du mådde...

Vi två delade nått fint ihop...du betydde så mycket för mig..du skyddade mig..jag försökte skydda dig...du fick mig att må bra samtidigt som jag alltid var orolig för dig..du blev tokig om någon sagt nått dumt till mig för "ingen skulle röra din tjej" :-)..minns våra samtal när vi låg i sängen på mornarna..vi pratade om livet..om vad vi ville göra med framtiden...vi var unga..jag sa att vi hade hela livet framför oss att förändra och påverka...tyvärr valde du fel väg...

Kommer aldrig glömma dig min fina kille...du finns för evigt i mitt hjärta! Njut där uppe så ses vi snart igen! 
Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: