geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Passa dig!..

Kategori: Allmänt

...ja eller pass iaf;-) d var d dax för idag..Liam och Felix va så duktiga så:) sjukt söta kommer dom bli på passen... Åååh snart åker vi!! Fan va jag längtar..tror inte jag fattat d riktigt ännu...Turkiet...sol,värme,bad, havet,shopping,spa,mat,dryck mm.. Åååh! Ska köra som fan nu på gymmet så jag får en någorlunda okej kropp till bikinin hehe! 
Måste se till och göra en shopping Lista oxå på bla solkräm,solhattar, uv tält mm till ungarna:) och en ny bikini till mig...eller nä TVÅ får d bli..en svart och en i färg;).. Wooop! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: