geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Ooooooooooo...

Kategori: Allmänt

...gaaaaaah! Ont i magen! Jäkla röda vecka! Morr!! Jag som aldrig brukade ha värk har helt plöttsligt börjat få d..whyyy buhuuu! Så d var klagomålet nu över till annat;)

God morgon hehe..va tvungen o klaga lite...jahapp då va d fredag igen..shit va veckorna går snabbt...så vad göra idag? Jo börjar med vila så magen blir bättre..sen blir d förhoppningsvis en långpromenad..hoppas solen kommer och d blir lite värme för igår var d fan inte skönt att va ute... Sen i e.m när mor kommer hem från kryssningen ska vi åka och köpa solkräm..hittade billigt på inn och finn, en butik jag älskar..massa billiga bra saker:-) ja d va väll d hela för nu;) 
Puss och kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: