geli.blogg.se

31 årig Ensamstående 3barns mamma som bor med mina tre söner i stockholm, jag har bloggat många år men haft ett långt uppehåll nu..men känner för en nystart tillbax i bloggens värld...välkomna in och läs min dagbok!

Hatar!...

Kategori: Allmänt

...hatar när jag är inne i sånna perioder då allt bara känns bläää...man bara känner sig likgilltig till allt...jag är inne i en sån nu...d märks framförallt på gymmet...jag har liksom tappat motivationen lite...jag ger absolut inte upp utan gör d jag ska...men jag ser liksom ingen glädje...
Denna vecka är d pappa vecka så stora sonen åker idag, och mellan på torsdag..så har bara mini hemma...vill så gärna hitta på nått kul...men det är inte alltid lätt att få barnvakt....ibland är d tufft att bara vara mamma...att inte få vara Angelica...oandra sidan är dom få tillfällen jag får d UNDERBARA! Då njuter jag=)...
 
 
Har ni några tipps på hur man ska hitta lite glädje när man känner sig off?..komentera!=)
 
 
Puss på er så länge/bitterF.....;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: